czwartek, 1 lipca 2010

Satanic Warmaster [Fin] - Bloody Ritual [2000]




















Pierwsze demo Satanic WarHamster, czy jak im tam. Zespół traktuję w sumie ze sporą dozą dystansu, gdyż po pierwsze mają nieco nierówno pod sufitem ("My Dreams Of Hitler" FTW!), po drugie swego czasu wpadło mi w ręce pewne nieoficjalne zdjęcie rzekomo tejże właśnie hordy (zrobione podczas wspólnej drzemki) i pojawiły się u mnie wątpliwości co do orientacji seksualnej tychże panów /po słusznej uwadze Neuro, iż Satanic Warmaster to wszak twór za którym stoi jedna osoba, stwierdzam że chyba jednak coś mi się popierdoliło. Dopisano 2.07.10/. Ja tam jednak nie wiem co i jak, toteż nie będę plocił plotów. Co by jednak nie mówić takie "Carelian Satanist Madness" bądź splity z Krieg czy Behexen niszczą obiekty, więc do kwestii muzycznych przypierdolić się nie można. "Bloody Ritual" takie sobie z dupy i beztroskie, ale złe Złego początki.

1.From The Coffin
2.Bloody Ritual
3.Ancient Womb Of Evil
4.Carpathian Demons
5.Cryptic Terror
6.The Wrath Of Sathanas
7.Nacht Der Vampir
8.Book Of Human Skin
9.Vlad's Castle

[DOWNLOAD]

2 komentarze:

  1. Trudno mówić o hordzie, jeśli zespół jest jednoosobowy. Zdjęcie zapewne przedstawia członków Armour: http://www.last.fm/music/Armour/+images/398003

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, to było chyba jeszcze coś innego. Ale fakt faktem, zapomniało mi się iż Stanik Warmaster to twór za którym jeden człek stoi. Wybaczta niekonsekwencje. Dziadzia Stjopa mnie zakurwi.

    OdpowiedzUsuń