sobota, 13 października 2012

Chalice/Illska [Swe] - Split [1993]






















No kurwa, długo tego szukałem, z racji że Chalice jest jajeczkiem z którego wykluła się rewelacyjna horda, a mianowicie Svartsyn. Tak jak się spodziewałem, kompozycyjnie rozdupca. Niestety rip jest strasznie spierdolony (widać że kaseta była zdrowo przeruchana przez jakiś zdziadziały magnetofon), brzmienie chyba też nie zachwyca, ale nie jestem w stanie ocenić, bo chwilowo i tak nie mam głośników i słucham na jakimś brzęczącym pierdolniku w mono, więc mnie to sra. Zacnie, zacnie.

1.CHALICE - BLACK SABBATH
2.CHALICE - TEARING YOUR SOUL (PART 2)
3.ILLSKA - FOLLOWED BY SILENCE
4.ILLSKA - FLAMES OF DESPITE

[DOWNLOAD]

2 komentarze:

  1. Dzięki, wreszcie to mam. Jesteś moim idolem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurwa wreszcie ktoś to wstawił.Dzięki

    OdpowiedzUsuń