sobota, 6 kwietnia 2013

Zgliszcza [Pol] - Zgliszcza [2013]






















W ramach odskoczni od poważniejszych projektów, pozwoliłem sobie na odrobinę pseudomuzycznych wygłupów. Zarejestrowałem trochę rozmaitych pomysłów za pomocą znanego i lubianego programiku o nazwie FL Studio. Abstrahując od tego, czy same wałki nadają się do słuchania czy nie, brzmienie wydobywające się z tegoż narzędzia przypomina soundtracki z gier na pegazusa. Ochrzciłem zatem wykonywany przez siebie nurt "fruity metalem", chociaż równie dobrze można by to zaliczyć do DOOM metalu (w końcu muzyka w DOOM '95 i DOOM II brzmiała całkiem podobnie). No ale chuj, kiedyś może zagra się jeszcze raz, na czymś bardziej profesjonalnym niż FL Slayer (chociaż podejrzewam że nie będzie mi się chciało i dlatego chyba właśnie to umieszczam w takiej formie jaka jest ;-)). A komu mogę to zarekomendować?
-ludziom którym łezka się w oku kręci gdy myślą o amidze
-ludziom co pamiętają format .mid i czasem do niego wracają (nawet .midowcy mieli kiedyś swoją scenę, a jakże!)
-ludziom którzy są ciekawi samych pomysłów i nie odstrasza ich syntetyczne brzmienie gitar
-ludziom którzy sami bawią się fruity loopsem i są ciekawi czy da się z tego coś wykrzesać
-ludziom którzy już kompletnie nie mają czego słuchać. ;-)
W sumie 10 kompozycji i ponad pół godziny imitacji metalu i ambientu.

[DOWNLOAD@mediafire]

or

[DOWNLOAD@sendspace]

2 komentarze:

  1. Po przesłuchaniu (co prawda fragmentarycznym) pograłbym w Contrę na Pegasusie. VIII kawałek mój faworyt.

    OdpowiedzUsuń
  2. IV i VIII pasowałaby do pojedynków z bossami. ;-)

    OdpowiedzUsuń