środa, 22 maja 2013

Pervogoat [Fin] - Face of Death [1996]























Twór z Finlandii powołany do życia przez niejakiego Black Spella. Pervogoat powstał w miejscowości Kotka (purr purr :3), niestety miast śpiewać o kotkach za myśl przewodnią wziął sobie satanizm, przemoc i perwersję. W sumie też spoko. Projekt definitywnie zakończył działalność, co przypieczętowane zostało śmiercią jego założyciela. Ogólnie granie to z czymś mi się mocno kojarzy, ale za ciula nie mogę sobie przypomnieć z czym. Może Sargeist albo Abyssic Hate? A może nie wiem. W każdym razie są to fińskie klimaty określane przeze mnie jako "klimaty H.Stokłosy". Cóż przez to rozumieć? A no, niby lasy i natura, a śmierdzi zgnilizną i syfu nie brak. Niektórzy mieszkańcy Wielkopolski być może zrozumieją o czym pitolę.

PS. Niech mi ktoś powie, skąd zerżnięty został ten fajny riff od 3:11, w kawałku The Purradise, bo mam mętlik w głowie, a wiem że już to słyszałem.

1.THE PARADISE
2.FACE OF DEATH
3.CHALICE OF HELL

[DOWNLOAD]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz