wtorek, 6 października 2015

Goatlord [US] - Demo [1987]























Jak się dowiedziałem, to podobno duża siara być starym grzybem i nie znać Goatlord, ale jakoś tak wyszło że nie miałem do tej pory styczności (z wyjątkiem tego zielonogórskiego :D). Do zapoznania się z ich debiutem zachęcił mnie ostatni wyczyn gitarzysty (hobbistycznie administratora strony BloodShows) Joe Frankulina (szczegóły TU). Karathorna z niemieckiego Carpe Noctem chyba nie przebił, ale i tak mam jakąś dziwną słabość do kapel, w której grają pojeby, zwłaszcza jak dobrze grają. A Goatlord młóci konkret!
Postanowiłem przy okazji zedrzeć sobie z kresów sieci demo, którym się właśnie dzielę. Bardzo dobry materiał i warto sprawdzić.

1.POSSESSED MUTANTS OF WAR
2.THE FOG
3.UNHOLY BLACK SLUT
4.SACRIFICE


[DOWNLOAD]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz