sobota, 23 listopada 2019

Hellhammer [Che] - Actin' in Shizoism Rehearsals [1983?]



















O, ale wykurwisty rarytas wygrzebałem z czeluści internetu! Nie wiem z którego roku jest ten bootleg tak właściwie, więc nie sugerujcie się datą w tytule tematu. Zawiera w każdym razie dwa rehy Hellhamer (podobno). Pierwsze dziewięć kawałków zostało nagrane latem 1983 roku w Grave Hill Bunker. Chłopy męczą "Revelations of Doom", ale idzie im jak po grudzie, ha ha. Na koniec dopierdalają "Actin' in schizoism". Pozostałe utwory to niby miały być jakaś próby z 1982 roku, ale nie zgadza mi się tracklista podana na skanie okładki, z tym co jest w paczce (poniżej podaję te utwory, które znajdziecie w linku). W sumie nie jestem fanatykiem Hellhammer, więc też nie za bardzo rozpoznaję kawałki po tytułach. Wydaje mi się że rip strony B zawiera coś innego niż powinien. No, ale nad tą zagadką niechaj już się inne mózgi trudzą... Wartość muzyczna strony A (która jest raczej wiarygodna) jest praktycznie żadna, wartość historyczna natomiast nieoceniona. No, może przesadzam, ale pewnie nie ja jeden entuzjastycznie reaguje na takie bzdety, nie?

1. Revelations of Doom (Take 1)
2. Revelations of Doom (Take 2)
3. Revelations of Doom (Take 3)
4. Revelations of Doom (Take 4)
5. Revelations of Doom (Take 5)
6. Revelations of Doom (Take 6)
7. Revelations of Doom (Take 7)
8. Revelations of Doom (Take 8)
9. Actin' in Shizoism 

10.Messiah
11.Horus / Aggressor
12.???
13.???
14.Into Crypts of Rays
15.The Third of the Storm
16.Messiah

[DOWNLOAD]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz