niedziela, 18 sierpnia 2024

Leviathan [US] - The Tenth Sub Level of Suicide [2002]

 



















Jako że jestem świeżo po lekturze rewelacyjnego wywiadu w Bardo Methodology (jedyny znany mi web-zine, który potrafi jeszcze wskrzesić we mnie ten dawny, opętańczy klimat) z barwną i tragiczną zarazem postacią jaką jest Jef Whitehead, postanowiłem odświeżyć sobie muzykę jego czołowego projektu.
Czternaste demo Leviathan nagrane zostało przez Wresta jesienią 2002 roku. Tytuł może być zwodniczy, gdyż jest to inny materiał niż noszący taką samą nazwę, wydany rok później debiut (podobnie było z demem i kompilacją "Howl Mockery at the Cross"). Często Leviathan wrzucany jest w ramy depressive BM, sam Jef jednak stanowczo odcina się od tego nurtu.
Materiał trwa grubo ponad godzinę, prawie tyle co pełna płyta. Warto znać.
Dla leniwych i nieznających języka angielskiego załączam tłumaczenie wywiadu z translatora (nie poprawiałem drobnych byczków, ale nie ma takowych dużo). Nie jest to całość rozmowy, gdyż ta znajduje się jedynie w formie papierowej (gdyż wspomiany wyżej web-zine istnieje też jako pełnoprawny magazyn), ale i tak jest co poczytać. Do ściągnięcia TU.

1.Minions
2.The Diagram of Your Extinction  
3.Summon Lupine
4.Grey Arm, Red Hand
5.I Weep Fire upon Thee
6.My War (Black Flag cover)
7.Mouth Orifice Bizarre
8.At the Door to the Tenth Sub Level of Suicide
9.History of Rape

[DOWNLOAD]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz