Achtung! Z racji przebywania za granicą i braku dostępu do instrumentów, przelałem swoje nieskończone źródło kreatywności w zabawę z html (głównymi konsultantami w sprawie kodu i znajdowaniu w nim błędów byli ChatGPT oraz Grok - nieślubne dziecko Elona Muska). Prezentuję Wam moi niemili dzieło mojego ży... No dobra, jakichś trzech dni "pracy". Oto symulator szczecińskiego metalowca! Kto grał w stare, dobre "maxdila", ten szybko zaczai o co chodzi. A chodzi o gromadzenie kapitału w celu uzyskania jak najlepszego zakończenia!
Trzeba poprowadzić naszego elitarnego bohatera przez meandry życia, sprawić by przestał brać socjal i wyprowadził się od starych. Aby to uczynić musimy handlować chujowymi bootlegami (opcjonalnie rzadkimi winylami, jak już rozkręcimy nasze metalowe imperium), kroić ludzi na koncertach i odpowiednio dysponować socjalem, który sporadycznie wpada na nasze konto. Trzeba również dbać o zaspokajanie głodu alkoholowego i obronę przed przeciwnościami losu i rozmaitymi niebezpieczeństwami! Ważny jest również system reputacji, który wpływa na pozytywne i negatywne wydarzenia, jakie spotykają naszego sympatycznego herosa.
Krótka solucja - każdy towar ma średnią cenę (np chujowy bootleg kosztuje 20 pln, taśma z taktu 50 pln). Cena skacze w określonych widełkach. Trzeba wyczuć moment kiedy towar jest tani, kupić go i sprzedać jak cena na rynku wzrośnie! To podstawowa zasada przetrwania! Cena broni (np. nogi stołowej) jest zawsze stała. Kupując lepszą broń, zawsze warto sprzedać najpierw słabszą.
Maksymalna liczba posiadanych przedmiotów wynosi 20. Cena przejazdu z miasta do miasta wynosi 1 PLN. Przy braku kasy łapie się stopa, co negatywnie wpływa na psychikę i zdrowie fizyczne (nie wiem jak to uzasadnić, ale na chuj drążyć temat). Każdy przejazd z miasta do miasta uruchamia sekwencje zdarzeń, które wpływają na mechanikę gry i stan naszego zdrowia, psychiki, reputacji, portfela i zawartości plecaka. Gdy głód osiągnie maksymalny poziom, nasze zdrowie zaczyna drastycznie spadać.
By zdobyć najlepsze możliwe zakończenie, trzeba zdobyć 5000 PLN. Miłej zabawy!
Wersja 1.01 (poprawiono błędy ortograficzne). Będę aktualizował w razie wyłapania błędów.
[DOWNLOAD]
Trzeba poprowadzić naszego elitarnego bohatera przez meandry życia, sprawić by przestał brać socjal i wyprowadził się od starych. Aby to uczynić musimy handlować chujowymi bootlegami (opcjonalnie rzadkimi winylami, jak już rozkręcimy nasze metalowe imperium), kroić ludzi na koncertach i odpowiednio dysponować socjalem, który sporadycznie wpada na nasze konto. Trzeba również dbać o zaspokajanie głodu alkoholowego i obronę przed przeciwnościami losu i rozmaitymi niebezpieczeństwami! Ważny jest również system reputacji, który wpływa na pozytywne i negatywne wydarzenia, jakie spotykają naszego sympatycznego herosa.
Krótka solucja - każdy towar ma średnią cenę (np chujowy bootleg kosztuje 20 pln, taśma z taktu 50 pln). Cena skacze w określonych widełkach. Trzeba wyczuć moment kiedy towar jest tani, kupić go i sprzedać jak cena na rynku wzrośnie! To podstawowa zasada przetrwania! Cena broni (np. nogi stołowej) jest zawsze stała. Kupując lepszą broń, zawsze warto sprzedać najpierw słabszą.
Maksymalna liczba posiadanych przedmiotów wynosi 20. Cena przejazdu z miasta do miasta wynosi 1 PLN. Przy braku kasy łapie się stopa, co negatywnie wpływa na psychikę i zdrowie fizyczne (nie wiem jak to uzasadnić, ale na chuj drążyć temat). Każdy przejazd z miasta do miasta uruchamia sekwencje zdarzeń, które wpływają na mechanikę gry i stan naszego zdrowia, psychiki, reputacji, portfela i zawartości plecaka. Gdy głód osiągnie maksymalny poziom, nasze zdrowie zaczyna drastycznie spadać.
By zdobyć najlepsze możliwe zakończenie, trzeba zdobyć 5000 PLN. Miłej zabawy!
Wersja 1.01 (poprawiono błędy ortograficzne). Będę aktualizował w razie wyłapania błędów.
[DOWNLOAD]
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz