niedziela, 11 listopada 2012

Retra [Pol] - Promo [2006]






















Jak wszyscy wieta, ja to tam pomimo wrodzonej sympatii do spożywania wódeczki w lesie, wśród gęstwin borów i dębów pradawnych, w pagan metalu za bardzo nie siedzę. Od czasu do czasu trafia się jednak materiał, który w jakiś sposób mnie urzeknie. I oto słucham sobie teraz promo poprzedzające debiutancki, bardzo przyjemny de facto album, tworu zatytułowanego Retra. Za Retra stoi dwóch utalentowanych muzyków, a mianowicie Trivialis (Nów, Fornostem) i Tomasz z Kalot Enbolot. Grają klimatyczny, epicki metal okraszony czystymi wokalami. Teksty w języku polskim, kojarzą mi się trochę z "Prawo Stali" Graveland. Nie wnikam dokładnie, więc nie wiem na ile celnie rzuciłem z tymi podobieństwami, ale macie mniej więcej obraz. Duma, honor, rycerze, miecze, stal, staniki...ups, stanice. I takie tam. Kto się w tym odnajduje, z pewnością poczuje się ukontentowany. Dla mnie całkiem git, w ramach przerwy od surowizny i chaosu.

1.RETRA
2.PIEŚŃ WOJNY

[DOWNLOAD]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz