wtorek, 3 września 2024

M [Pol] - Tam, Gdzie Chaos [199?]

 



















Podczas przebywania w rodzinnej miejscowości i szukania rzeczy o zreuploadowanie których prosili mnie ludzie (niestety poszukiwania zakończone fiaskiem), natrafiłem na dysku na taki oto materiał. Za cholerę nie wiem kiedy i skąd ja to zdarłem ani nie pamiętam również samego nagrania. Znalezisko zatem niebywałe, bo jest to naprawdę porządne, ciężkie, blackmetalowe młócenie. Jeśli wierzyć metal-archives, M to jednoosobowy projekt z Białegostoku, za który odpowiadał niejaki Orgudd.
Wiadomo o istnieniu jednego dema (tego, którego zaraz posłuchacie), zarejestrowanego - według wspomnianej biblii - w kwietniu 1994 roku. W pierwszym kawałku jednak wrzucona jest słynna wstawka z rozmów niedokończonych (trzy słowa do ojca prowadzącego), a wiązanka ta jeśli się nie mylę, padła w 1996 roku. Tak więc coś mi się tu nie do końca zgadza...
Cały materiał trwa godzinę (ponad połowę ostatni kawałek, będący w dużej części outrem). Warte sprawdzenia!

1.POZA ŁUNĄ OGNIA
2.OFIARA WARTOŚCI
3.GORSUMA
4.WYROK NA ŚWIĘTYCH
5.RZEKA SZKARŁATNA

[DOWNLOAD]

G
M
T
Y
Funkcja mowy jest ograniczona do 200 znaków

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz