piątek, 2 stycznia 2009

Lord of Evil [Pol] - Satanic War Master [1993]




















Drugie demo Lord of Evil. Ideologicznie zdecydowanie nie moja paczka fajek, zresztą do tej pory rozkminiam czy ten zespół to tak na poważnie, czy na jaja ;-). Niezaprzeczalny jednak jest fakt że muzyka jaką wykonują depta krzyże. Jakość dźwięku pozostawia dużo do życzenia, ale i tak w porównaniu z co poniektórymi demówkami chociażby takiego Gontyna Kry, jest wręcz cudna. Jeśli kogoś nie odstrasza image ani przekaz tego tworu, to mogę śmiało polecić.

1.NUCLEAR WAR
2.13 REVELATIONS OF ANTICHRIST
3.THE ABYSS OF MOON'S SHADOW
4.MADNESS OF CLOSED SLEEPS

[DOWNLOAD@Zshare]

OR

[DOWNLOAD@Rapidspread]

4 komentarze:

  1. znowu mnie czymś zaintrygowałeś ale mam problem z ściągnięciem pliku:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chcesz przerzucę Ci później na inny serwer (napisz tylko jaki by Cię satysfakcjonował - od razu mówię że na rapidshare nie mam konta ;-)).

    Swoją drogą osobiście znacznie bardziej podoba mi się następne demko "Satan's Soldiers", ale chyba nie ma sensu wrzucać, gdyż ostatnio wyszła kompilacja na CD zawierająca ten materiał.

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś naprawdę kochany:)
    co do serwera mi nie robi, poradzę sobie z każdym...
    jak wysłucham i porównam zapewne przyznam Ci racje:>

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra, zapodałem na rapidspread - do wyboru, do koloru. ;-)

    OdpowiedzUsuń