sobota, 17 stycznia 2009

Xanctux [Pol] - Tolle Corpus Satani [2008]















Korzystając z okazji jeszcze trochę dziadostwa mojego autorstwa. Generalnie coś podobnego w klimacie do drugiego 'demka' które umieściłem parenaście postów niżej. Trochę więcej pianina, a mniej 'ambientowych' pierdolników. Jakość dźwięku taka se, bo nagrywane to było w domowych warunkach, a dźwięk rejestrowany był na aparat cyfrowy :-). Pozatym leniwy jestem i nie chciało mi się usuwać przerw i innych takich badziewnych efektów ubocznych. Jeśli komuś się nudzi, a nie dostał ataku padaczki przy słuchaniu MMV-MMVIII, to może sobie sprawdzić. Miłego.

SIDE A:
1.PROLOGOS
2.MISSA DIABOLI
3.PACTUM SATANICUM
4.HOWLING
5.BLASPHEMUS
6.NEKROMANTIK: PURE
7.TOLLE CORPUS SATANI

SIDE B:
1.THE GRAND GRIMOIRE /sample/
2.AD INFERNA
3.FORGOTTEN DEATHS

re-upload 26 I 2010
re-reupload 16 I 2012
[DOWNLOAD]

1 komentarz:

  1. Mnie się to kojarzy z kinem F.E.A.R.em i acodinem.

    OdpowiedzUsuń