piątek, 13 listopada 2009

Xanctux [Pol] - Neoplasma Malignum [2009]















Najnowsze LP Xanctux limitowane do 0 kopii!
No dobra, przyznaję się - z tym winylem to ściema, co zresztą widać po rowkach na płycie ;-). Pewnie tradycyjnie przygotuję wersję kasetową, gdy (jeśli) wyjdę z marazmu.
Tak czy owak na "Neoplasma Malignum" znajdują się trzy kawałki - pierwszy to 30 minutowa improwiazacja sprzed dwóch tygodni - dosyć chaotyczna i może nie najwyższych lotów, jednak poziom negatywizmu który natłoczył się w mojej psychice zaowocował tym właśnie rzygiem. Tekst zaczerpnąłem z kilku wierszy, których nie chce mi się przytaczać - generalnie rzecz ujmując kawałek dotyczy powolnego, nieprzyjemnego umierania (stąd też i sam utwór jest długi i nie przyjemny). 3-[(2S)-1-methylpyrrolidin-2-yl]pyridine injection to instrumentalna kompozycja zarejestrowana w 2006 roku - stworzona za pomocą 'syntezatorów' w fruity loops. Pomimo skrajnego minimalizmu uważam że jest całkiem fajna i udało zawrzeć mi się w niej dokładnie to co chciałem, co rzadko mi sie zdarza, hehe. Fragment tegoż motywu wykorzystany był juz wcześniej w Betelgeza, w kawałku "Geheimnis Nacht". Morlok jest "niepublikowanym" jak dotąd utworem z lipca 2007 roku - tekstu nie przytoczę, bo jest głupi (niestety nie mam zdolności pisarskich) - opowiada o złowrogich, negatywnych istotach które pojawiły się w powieści fantastycznej Herberta George'a Wellsa i jest stworzony w całości na pianinie. Generalnie - żadnych specjalnych innowacji, ale jeśli komuś podobały się moje wcześniejsze nagrania, zachęcam do posłuchania.

1. Nowotwór
2. 3-[(2S)-1-methylpyrrolidin-2-yl]pyridine injection
3. Morlok

[DOWNLOAD@sendspace]

or

[DOWNLOAD@megaupload]


or

[DOWNLOAD@mediafire]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz