sobota, 19 grudnia 2009

Xanctux [Pol] - Apokaliptyczna Anhedonia Anachorety [2009]




















Jakoże święta są najbardziej przygnębiającym okresem w całym roku (o czym świadczy między innymi drastycznie skaczący współczynnik samobójstw) przygotowałem kilka (jak zawsze) minimalistycznych i prostych kawałków, co by uniemilały czas jednostkom, które zdecydują się ich posłuchać.
Teksty do kawałków "Marazm", "W Nieskończonym Śnie", "Pusta Czerń" są fragmentami tłumaczenia opowiadania Thomasa Ligottiego, które to tłumaczenie zaczerpnąłem z Apostazji. Być może nieco wyjęte z kontekstu, jednak bardzo pasowały mi do konceptu.
Wiersze wykorzystane w utworach "Rozrywam Mą Duszę", "Exitus Letalis", "Depths of Melancholy" oraz "Anguish, Pain, Despair" są autorstwa mojego przyjaciela - Sorvahra.
Bonusowy kawałek "My Suicide" jest jedną ze starszych rzeczy jakie nagrałem (2004 rok), toteż cechuje go znacznie słabsza jakość dźwięku.
Każdy kto słyszał poprzednie nagrania wie czego się spodziewać. Pewną innowacją są tutaj polskojęzyczne teksty (z których na przyszłość zrezygnuję, ze względu na swoja niedojebaną wymowę). Jest to prawdopodobnie najbardziej ponura rzecz jaką stworzyłem, niestety grać wciąż nie umiem, więc jeśli ktoś oczekuje ambitnego i dopracowanego materiału, niech sobie odpuści. ;-)

01.MARAZM
02.W NIESKOŃCZONYM ŚNIE
03.PUSTA CZERŃ /sample/
04.ROZRYWAM MĄ DUSZĘ
05.APOKALIPTYCZNA ANHEDONIA ANACHORETY
06.EXITUS LETALIS
07.UWIĄD
08.XAOS
09.DEPTHS OF MELANCHOLY
10.ANGUISH, PAIN, DESPAIR
11.MY SUICIDE

[DOWNLOAD@przeklej]

or

[DOWNLOAD@sendspace]

or

[DOWNLOAD@megaupload]

3 komentarze:

  1. ukłon w strone twórcy! zajebista muzyka. a skąd ta okładka? choracisza@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za miłe słowa! Okładka to moje zdjęcie, lekko podrasowane w jakimś programiku graficznym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurwa mać... to uzależnia...
    Zgadzam się, jest zajebiste...

    OdpowiedzUsuń