poniedziałek, 7 czerwca 2010

Gehenna [Nor] - Black Seared Heart [1993]




















Dawno już Geheniątka nie słuchałem, a że kiedyś bardzo lubiłem (szczególnie "Malice", która to kasetka gdzieś tam mi się jeszcze wala przykryta kurzem), to postanowiłem sobie odświeżyć pierwsze demiątko i przy okazji udostępnić tutaj. Wyszło na taśmie, w limicie stu kopii. Przyjemny, łagodny black metal z klawiszowymi tłami. Wersja wrzucona przeze mnie zawiera trzy bonusowe utwory, wnioskuję zatem że jest to rip ze wznowienia wydanego przez Holycaust Records w 1997 roku.

1.Intro
2.Two Demons Eight Spirits
3.Black Seared Heart
4.Angelwings and Ravenclaws
5.The Chariots that Carried Her to the Grave
6.Outro
7.Outro II
8.A Witch Is Born [bonus track]
9.Night of the Serpent's Judgement [bonus track]
10.Midwinter Forest [bonus track]

[DOWNLOAD]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz