poniedziałek, 6 lutego 2012

Moonblood [Ger] - Under The Cold Fullmoon [1995]



















Demo-reh Moonblood, znane pod tytułem "Under The Cold Fullmoon" (nie wiedzieć dlaczego, na metal-archives miast 'Fulmoon' widnieje 'Moon', ale błędów i nieścisłości odkąd pamiętam było tam od zajebania). Jedno czy dwa dema Moonblood już wrzucałem - nie pamiętam co tam przy nich nabazgrałem, ale jestem niemal pewien że można to słowo w słowo skopiować, bo wszystkie materiały ta horda ma podobne (co nie znaczy że złe). Chwytliwy, nieco epicki black metal o brudnym, piwnicznym brzmieniu. Bonusową rekomendacją niech będzie ciekawostka, że Kanwulf z Nargaroth, człowiek tak prawdziwy, że jego blask przyćmiewa gwiazdy, słuchał tej kapeli jeszcze zanim powstała i zanim go stara wyskrobała ze swej zagrzybiałej macicy! Poniżej dowód:



















A jeszcze poniżej tracklista.

1.UNDER THE COLD FULLMOON
2.A HIKER IN THE DARKNESS
3.A BLOOD ON THE MOON
4.A GOOD DAY TO DIE
5.ON COLD WINGS
6.RAISE THE DEAD (BATHORY COVER)
7.SIN IS HERE

[DOWNLOAD]

6 komentarzy:

  1. Hehehehe kurwa, skąd masz fotę mojej sąsiadki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello, any chance of a re-upload of the Galgenburg demo? Thanks.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierdlonij reupload całego ścierwa z blogu na pohybel ludzkiej rasie i mojej radości. CHUJ KURWA!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kce mi się. Reuploaduję tylko materiały które mam pod ręką, jeśli komuś na tym bardzo zależy.

    OdpowiedzUsuń
  5. hahahahahaha o żal

    OdpowiedzUsuń