środa, 14 marca 2012

Xanctux [Pol] - Completely Dead Inside [2012]
























Trochę zaniedbałem tą stronkę, z racji że po pierwsze nie mam czasu, a po drugie mi się nie chce. W każdym razie serwuję tutaj swój nowy wyziew. Sześć utworów, z czego ostatni jest czymś w rodzaju bonusu (podobnie jak "My Suicide" na "Apokaliptycznej Anhedonii Anachorety"), gdyż ma już około 6-7 lat. Rewelacyjny moim zdaniem tekst do drugiego utworu jest autorstwa Sorvahra, spod pióra którego wychodzą najlepsze lyriksy.
Niedługo być może więcej własnych nagrań.

1.COMPLETELY DEAD INSIDE
2.ZEŚLIJ NAM GNICIE WIECZNE
3.FOUR IN FIVE
4.CHAOS
5.HYSORGA! TEAMON KARAZAN!
6.TRUCHŁA

[DOWNLOAD]

4 komentarze:

  1. W końcu zrezygnowałeś z tego chujowego loga ;D A tak poważnie to mimo że gdzieś tam straciłem kontakt z Twoją "wesołą" twórczością to z tego co pamiętam było znacznie gorzej, niekiedy kiepsko, czasem lepiej. Teraz jest dobrze, nie jest zajebiście ale dobrze się tego słucha. Smród nihilizmu, mizantropi i zagłady (ah jakie to już trve i nudne słowa) unosi się z tych MPchujek. W każdym razie niezły klimat (chociaż jest kilka nudnawych momentów jak dla mnie). Na pewno zostanę dłużej przy tych nagraniach (mam zjebany gust). Przy okazji posłucham co mnie omineło. Robisz postępy Pane Sanctus.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trevor Dortwall18 marca 2012 11:48

    nie ma co, płodnyś iak iasna cholera, aż sobie osobny folder załozylem;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W ogóle, jak masz ochotę to możesz mi podesłać teksty owe, może bym Ci sklecił booklet mały za free. Siedzę w tym i w zasadzie nudzi mi się nie raz. W wolnej chwili mógłbym się zrewanżować za te uploady cykliczne, hehehe;)

    OdpowiedzUsuń
  4. He he, czemu nie. Na weekendzie poproszę Cię o mail i podeślę. Teraz siedzę gdzie indziej i nie chce mi się ich z pamięci spisywać. ;-)

    OdpowiedzUsuń