poniedziałek, 28 maja 2012

Wywiad z Lewarem, c.d



















Kolejny, mam nadzieję że ostatni odcinek "Poranek z Lewarem". Z racji że zbanowałem tego głąba, tym razem rozmowę przeprowadził znajomy, z narażeniem swojego zdrowia psychicznego.
Autorzy dramatu:
-"Ja" - Znajomy
-"15758131" - Lewar
Oto fragmenty:


AKT 2, SCENA 1
15758131 1:27:05
Skąd wiesz że nie żyjemy w III Rzeszy?
Ja 1:27:26
bo kurwa umiem czytać....
15758131 1:27:36
Gdyby taki śmieć jak ty śmiałby podnieść na mnie rękę, moi niemieccy bracia rozkurwiliby cię po wszystkich frontach.
15758131 1:27:46
Doprawdy? Mam szczere wątpliwości.
Ja 1:28:09
bla bla bla, znowu jakieś smuty i bajki. zobaczymy jak sam sobie poradzisz.
15758131 1:28:32
Boisz się, jebany tchórzu.
Ja 1:29:06
a kto pierwszy napisał do ciebie, ty tępy skurwysynu?
Ja 1:29:16
weź bo zaraz się ze śmiechu popłaczę
15758131 1:30:23
Jesteś jebanym podczłowiekiem
 15758131 1:30:38
Bałbyś się tego wszystkiego powtórzyć żyjąc w III Rzeszy
Ja 1:31:16
ALE NIE ŻYJESZ W III RZESZY, KURWO LUDZKA, I NIC KURWA NA TO NIE PORADZISZ.
15758131 1:31:32
Nie masz siły oprzeć się moim argumentom, dlatego chcesz nadrobić wszystko siłą której po 1. nie posiadasz, po 2. brak ci odwagi.




AKT 2, SCENA 2
15758131 2:43:38
http://www.youtube.com/watch?v=smiFk6KHr_8
Chodziło o ten utwór nightwish.
Ja 2:44:15
ja pierdole.... żartujesz se? przetłumaczyłeś tekst?
15758131 2:44:50
Nie wiem, coś tam czytałem. A co?
Ja 2:45:12
to co pierdolisz, o głębi, jak ledwo wiesz czego słuchasz?
15758131 2:45:50
I to jest zajebiste, bo sam tłumaczę utwory wg. swojej interpretacji.
Ja 2:46:03

Ja 2:34:04
ile znasz zespołów? 50? ile masz oryginalnych winyli/kaset? ile znasz tesktów? ile tekstów tłumaczysz? weź się kurwa nie ośmieszaj bo jesteś głupszy od pizd z rockmetalshopa
Ja 2:34:46
ile znasz zespołów osobiście? ile wydałeś albumów jako label?, ile nagrałeś dem?
Ja 2:35:36
więc mi nie pierdol dzieciaczku bo robisz się na indywidualistę w kurwa corpsie, każdy może kupić se corpse i udawać cwaniaka.
15758131 2:35:36
Znów przekładasz ilość nad jakość.
15758131 2:35:52
No bo co po jakości zespołów, skoro można kupować i słuchac czego popadnie by być bardziej 'tru'.
Ja 2:35:56
jakość, to jakie znasz zespoły z podziemia?
15758131 2:35:56
Jesteś zjebany.
----------------------------
To tylko ciekawsze fragmenty. Ostatecznie fragles został zbanowany. Niestety pomimo swego kozackiego stylu pisania, wciąż nie ma odwagi podać swojego adresu, ani spotkać się z rozmówcami.

44 komentarze:

  1. Sam tłumaczy teksty według własnej interpretacji, no kurwa geniusz.
    JESTEŚ ZJEBANY - nowa podziemna jednoosobowa horda NS...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej. Usunął to zdjęcie z galerii rockmetalshopu. Czyżby nie chciał wyjść na hipokrytę?
      ...


      Buahahahahaha!

      Usuń
  3. Fajne zdjęcie. Ma mordę jakby ze schodów spadł...

    OdpowiedzUsuń
  4. No to teraz pozostaje pytanie, czy pan Nevar przeprosi ładnie wszystkich za swoje frajerskie zachowanie, groźby i obelgi. Mgiełka tajemnicy i anonimowości prysła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przeprosi. Masz zbyt wielka wiarę w zdebilniałą młodzież.

      Usuń
    2. To już tylko jego problem. :-)

      Usuń
    3. Zajebiście się z nim rozmawia. Jakbyś stał w tłumie i gadał do siebie :D

      Usuń
  5. Gościu jest upersonifikowanym trollem nie ma dwóch zdań, nikt normalny nie pisałby takich bzdur z głębokim przekonaniem o swojej racji.

    OdpowiedzUsuń
  6. "Niemieccy bracia". Padłem ze śmiechu. Dzięki za poprawę humoru po zjebanym dniu w robocie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro już tak tutaj wesoło, to warto jeszcze to sobie obejrzeć dla śmiechu:
    http://www.cda.pl/video/30172d3/Modlitwa-Satanisty
    (tak tak, to Lewar ;) )

    OdpowiedzUsuń
  8. A może jego profil na gejspejsie?
    http://www.myspace.com/576266953

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jego.

      Usuń
    2. To jest ABSOLUTNY HIT:
      http://www.samosia.pl/pokaz/2044212/czy_moja_muzyka_nadaje_sie_na_podryw

      Tak moi mili. Rośnie nam nowe pokolenie metalowców. Już chyba lepiej by ta muzyka sczezła, niż miała być za parę lat tworzona przez takich ludzi...

      Usuń
  9. haha tutaj też po nim pojechali jak po gównie
    http://forum.metal.pl/viewtopic.php?t=7423&postdays=0&postorder=asc&start=0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że jemu się tak chce robić z siebie idiotę, gdziekolwiek się pojawi...

      Usuń
  10. Witaj,mam pewne pytanie a za zarazem prośbę do Ciebie.Widzę,że zamieszczasz na blogu wiele kąsków dlatego też piszę.Czy nie masz dostępu do nijakiego zespołu "Peryfia",z tego co słyszałam nagrali 2 dema a później występowali pod szyldem "Manez",czy coś w tym stylu.Nigdzie nie umiem tego znaleźć,więc jeśli Tobie się uda będę wdzięczna.

    Pozdrawiam,Helvete.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi Ci zapewne o Perifa (pre-Manes). Umieszczałem kiedyś na blogu. Link już pewnie zdechł, więc może wrzucę na nowo za jakiś czas.

      Usuń
    2. Och tak !Wybacz,za niedociągnięcia.Usłyszałam o tym tylko kilka słów.Dziękuję za fatygę.

      Usuń
  11. "15758131 1:28:32
    Boisz się, jebany tchórzu."

    Nie wiem jak wy, ale ja to się dopiero zacząłem bać, gdy Lewar ukrył bloga. Ten wielki akt odwagi, a zarazem złowrogi znak dla wszystkich nie doceniających jego mocy sprawił, że mam brąz w gaciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak można wyczytać z jego wypowiedzi zamieszczonych na samosi (sic!), jarają go też małe dziewczynki i kazirodztwo. Chwali się również tym, że ma żylaki na jajach...

      Usuń
  12. Dla tych, którym temat jeszcze się nie przejadł, parę kwiatków:

    http://www.forumphoto.pl/topic/22886-portret-z-telefonu-2/page__p__254269#entry254269

    http://zapytaj.onet.pl/Category/027,007/2,18680811,Jak_wyszedlem.html

    http://zapytaj.onet.pl/Category/027,007/2,18671704,Jak_wygladam_wedlug_was.html

    http://zapytaj.onet.pl/Category/027,007/2,18526620,Jak_wygladam_bez_makijazu.html

    http://zapytaj.onet.pl/Category/027,007/2,18526625,Jak_wygladam_z_makijazem.html

    http://zapytaj.onet.pl/Category/003,005/2,18678404,Obcinac_paznokcie.html

    Ja pierdolę, że też tracę czas, na takie idiotyzmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I świat od razu wydaje się lepsiejszy :D Dzban taki, że aż boli.

      Usuń
    2. Najsmutniejsze jest to, że on cały czas myśli, że się śmiejemy z jego wyglądu, a nie z głupoty...

      Usuń
    3. Co ciekawsze, nie przyjmuje do wiadomości, że może być inaczej. Wiesz, farbki te same co behemocz...
      ech, szkoda nerwów.

      Usuń
    4. To typowy przykład bogatego, leniwego dziecka z dobrego domu. Pewnie matka nigdy mu w tyłek nie dała, ani nie wytłumaczyła mu, że chłopak może nie mieć racji. Jak chciał zabawkę, to dostawał. Wyrósł przez to w przekonaniu, że jest nieomylny i że jest pępkiem świata. Później, po konfrontacji z brutalnym światem, trochę się rozczarował. W grach z rówieśnikami chciał zawsze wygrywać, a tu ni chuja. Żądał i skamlał - w efekcie dzieci go odrzuciły. On siedział na uboczu i rósł w przekonaniu, że to świat jest zły, no bo przecież nie on - Pawełek Co Ma Zawsze Racje. Widać to nawet po wpisach na forach, gdzie umieszcza gówniane zdjęcie lub próbkę "wokalną" i gdy spotyka się z krytyką, zaczyna się rzucać i wściekać, bo jego umysł nie jest w stanie zaakceptować, że to co robi, jest zwyczajnie słabe i drętwe. Moralność Kalego: Jeśli Kali kurwić na ludzi, to jest dobrze. Jeśli na Kalego kurwić, to po prostu wszechświat się uwziął.
      I typowy psychologiczny objaw dziecka z kompleksami - zarzuca innym swoje słabości. Tak jak marik1234 pisał "ojciec was z kolegami rucha w dupe", tak Nevar pisze: "nie macie kolegów, nie macie perspektyw, boicie się konfrontacji". jakkolwiek kuriozalne by to nie było.

      Usuń
    5. To się kilka lat temu EMO nazywało.

      Usuń
  13. O ja grzybie, mrok,że kapcie spadają. Skąd Ty bierzesz takie ofiary losu? Niemniej dziękuje za Twój twórczy wkład w ten blog, czasami idzie się pośmiać i zrelaksować po robocie. Serdeczne dzięki

    OdpowiedzUsuń
  14. MISZCZ :) W paru momentach autentycznie mnie rozjebał :)

    OdpowiedzUsuń
  15. http://www.forumphoto.pl/user/11217-aragreacht/page__tab__topics

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Olać gimbusa ciepłym moczem w końcu jest wiele ciekawszych rzeczy do zrobienia, zresztą wakacje się zbliżają to więcej czasu takie parchy mają. Lewar ssij kij. Dziękuję dobranoc idę na flaszkę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lewar jest zajebisty. Serio, jestem pod wrażeniem coraz to większym. Niestety nie pogadam sobie z typem, bo mam lepsze rzeczy do roboty niż wymyślanie coraz to bardziej błyskotliwych inwektyw. A na tym właśnie polega z nim rozmowa. Nie da się normalnie, trzeba kurwami rzucać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To typowe u zakompleksionych, rozpieszczonych przez rodziców niedorajd życiowych. Najpierw ściągną rozmowę na ich poziom (tj. rynsztoka), a później pobiją doświadczeniem. :-) Natomiast gdy chce się przenieść gadkę po za internet, wysyłają swoją naiwną dupeczkę, by straszyła policją.
      I gadaj tu z takimi. :D

      Usuń
    2. Kurde, a jak mu kazałem nasłać na mnie policję (kultowe "znajda cię"), to usunął mój komentarz :) Pomijając, że policja miałaby cokolwiek do mnie daleko :D

      Usuń
    3. Ja cały czas czekam na to wezwanie i nie mogę się doczekać. Byłaby to najśmieszniejsza przygoda z policją w moim życiu. :D I w końcu może poznałbym naszego kolegę, albo chociaż jego mamę, z którą nie omieszkałbym zamienić paru słów na temat tego, co robi jej syn, zamiast się uczyć do matury. :-)

      Usuń
    4. Gorzej, jak mamusia ma podobnie nasrane po przełyk. Dopiero by był cyrk.

      Usuń
  19. Zablokował bloga. Chyba TERAZ należy się bać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To blef. Już raz tak zrobił, ale nikomu nic się nie stało. Tylko kilka osób przestało komentować, ale chyba mają inne sprawy na głowie... Chociaż, kto wie...

      Usuń
    2. Francuzi uważają puree ziemniaczane za niezwykle wykwintny dodatek do głównego dania, podczas gdy u nas wiele osób, o zgrozo, utożsamia je z tłuczonymi ziemniakami ze stołówki. Kto jeszcze nie umie zrobić dobrego puree, powinien się tego jak najszybciej nauczyć.

      Trzeba przygotować:
      75 dag mączystych ziemniaków (uniwersalne odmiany, np. irysy i irga, też będą dobre), szklankę mleka, 1-2 łyżki masła, sól.

      Gorące ziemniaki przeciskamy przez praskę lub ubijamy specjalnym perforowanym tłuczkiem, stawiamy w garnku na malutkim gazie, dodajemy masło i, nadal ubijając lub mieszając drewnianą łyżką, dolewamy stopniowo gorące mleko. Przerywamy, gdy ziemniaki zamienią się w gładki, puszysty, pachnący masłem krem.

      Usuń
    3. Ja jeszcze dorzucam smażoną cebulkę i czasem skwarki. Poza tym Francuzi żrą jakies pełzające świństwa, nie słuchaj ich :D

      Usuń
    4. A ja i tak nie lubię tej brei i już.

      Usuń
  20. PaulGhost? Ten sam paulghost z youtube'a, z którym miałem do czynienia jeszcze ładne 2-3 lata temu? Przecież to jakiś dziwny podczłowiek z rozdwojoną (roztrojoną?) jaźnią, kiedyś chyba udawał narodowca, potem robił jakieś dziwne wjazdy na innych użytkowników yt, w tym znanego pewnie niektórym CrusadeNR'a (typu upublicznienie rozmowy GG). Serio, nie widzę żadnego powodu, aby poświęcać na niego 2 posty na tym blogu i kilkadziesiąt komentarzy. Tego gówna w chuj w Internecie, ktoś ma umysł ośmiolatka to nie znaczy, że należy go promować.
    Hm, ten komentarz piszę dobry miesiąc po fakcie, ale chyba warto przypomnieć, że takich ludzi nie można traktować na serio ani w trzech procentach.
    Pozdrawiam, Szach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt go na serio nie traktuje. Po prostu głupotę trzeba piętnować i tyle, a temu typasowi bez wątpienia należy się tytuł Knypa Millenium.

      Usuń