środa, 6 czerwca 2012

Infernal [Nor] - Holy Unholy [1998]














Wyczaiłem właśnie wykurwiste demo, niestety bitrate bardzo niski, więc materiał musi na tym sporo tracić. Szkoda, ale cóż. Warto po prostu mieć na uwadze, że to wina plików, a nie brzmienia kompozycji. Infernal o którym tu mowa pochodzi z Sarpsborga i działał w latach 1997 - 2000. Nagrał w tym czasie trzy dema i jeden split. Poniżej zapodaję jedno z dem, "Holy Unholy" z 1998 roku. Słysząc pierwsze dźwięki można się już domyśleć z jakiego kraju pochodzi ta kapela, he he. Pomimo że teraz "na topie", z tego co widzę, są głównie szwedzkie zespoły, wciąż uważam że najbliższe memu zaropiałemu sercu są hordy z krainy fiordów.
Polecam ludziom którzy uwielbiają wczesne materiały Gehenna, Ancient, Enthroned i Immortal (i ewentualnie debiut Dimmu Borgir) - nie twierdzę że jakoś strasznie podobne, ale jednak te nazwy rzuciły mi się na myśl, jak tylko zapuściłem sobie "Holy Unholy".

1.BLOODY UPON THE ALTAR
2.ONCE AGAIN
3.HOLY UNHOLY
4.THE LAST ETERNAL WINTER
5.THE WORLD IS MINE


[DOWNLOAD]

2 komentarze:

  1. Belgijski Enthroned pasuje tu jak słoń do lepianki

    OdpowiedzUsuń
  2. "Bloody Upon the Altar" zaczyna się przecie bardzo w "Enthronedowym" stylu. Chyba że chodzi Ci o to, że pierdoląc o Norwegii wrzuciłem do treści postu belgijską kapelę, ale to już tylko moja niedbałość.

    OdpowiedzUsuń