wtorek, 4 września 2012

Nobilitas Nigra [Pol] - The Only True Armageddon [2000]























He he, odkąd pamiętam, ilekroć spotykałem się wśród różnych, niezależnych środowisk z nazwą Nobilitas Nigra, łączyło się to zawsze z - delikatnie mówiąc - niezbyt przychylnymi opiniami i "rekomendacjami" w stylu "przepis na dobrą kaszankę" albo "książkowy przykład, jak black metalu grać nie należy". Teraz to już sam nie wiem, czy było to kierowane jakimiś kwestiami powiązanymi z twórcami tegoż projektu, czy też naprawdę te nagrania są chujowe, a ja po prostu mam tak niedojebany gust muzyczny, że mi się to podoba.
Co o samej muzyce warszawiaków można powiedzieć? Trąci surowym, jadowitym graniem w klimatach Gorgoroth, Marduk i tym podobnych kapel. Cechą charakterystyczną są krótkie utwory (oscylujące w granicy jednej minuty) utrzymywane w bardzo szybkich tempach. Perkusji nie ma, ino jakieś liczydło wylewa z siebie siódme poty spalając w niebotycznym tempie cały wyngiel wsypany do Windowsa 95. Brudno i po norweskiemu. Co złego, to nie ja - ale naprawdę uważam że to nagranie jest całkiem dobre (przynajmniej porównując z wieloma innymi rzeczami które tu umieszczałem, he he), chociaż oczywiście nie twierdzę też że to jakaś rewelacja. Długo tego nie tykałem z racji uprzedzeń, a tu miłe zaskoczenie. Może nawet odświeżę sobie demosy, które też gdzieś tam miałem nagrane...

1.Intro
2.Slow Death
3.Hell Warriors
4.Your Corpse Is My Life
5.A Battle To Win
6.Bloodshed Agony
7.Calling the Madness
8.Die Bastard
9.Electric Escape
10.Haunted
11.Decapitation of the Holy Ones
12.Calm
13.Half Human Half Demon
14.World Sarcofago
15.He Died in the Skies
16.Suicidal Incantations


[DOWNLOAD]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz