poniedziałek, 7 października 2013

Craniothoracopagus [Pol] - Niedosyt [2013]























Projekt powołany przeze mnie do życia jakiś miesiąc temu. Celowałem w klimaty z pogranicza industrialu, drone, funeral doom etc, aczkolwiek ciężko nadać temu jakąś trafną etykietę. Jak większość moich tworów, jest to rzecz raczej średnio przystępna dla przeciętnego słuchacza, z dwóch powodów. Pierwszym jest to, że tak ekstremalnie niezjadliwa forma ekspresji mi odpowiada, a drugim, mniej istotnym, że jestem muzycznym indolentem, więc siłą rzeczy nic ładnego nie zagram. ;-) Trzy utwory, niespełna godzina przytłaczających hałasów.

1.BLEEDING DARKNESS (PART ONE)
2.BLEEDING DARKNESS (PART TWO)
3.NIEDOSYT

[DOWNLOAD@mediafire]

or

[DOWNLOAD@sendspace]

3 komentarze:

  1. http://voicesfromhell.bandcamp.com/ http://www.mediafire.com/download/d5nlv0q7d9oehd1/2013+-+Il+Cardinale+Wojtyla.rar zachęcam do zapoznania się z nową EPką jeszcze bardziej antymuzycznego tworu - Voices from Hell

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja może mam cos z głową, ale mi sie to na serio podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No to miło słyszeć, wkrótce się coś jeszcze wysra, jak pomysł wpadnie.

    OdpowiedzUsuń