wtorek, 24 listopada 2015

Trzecia fala black metalu!

Nie mogłem się powstrzymać... Komentarz pozostawiam wam, żeby nie było że jestem opiniotwórczy. Mam nadzieje że młody artysta doceni darmową reklamę...

[LINK1]

"Zróbmy to co robił Adolf Hitler. Tak jak on zrzucił bombę na Hiroszime, tak my rozpierdolmy tą skurwiałą cywilizacje."
TAGI: Black Metal, Hitler, Nazizm, Faszyzm, 3 rzesza, tworzenie 4 rzeszy  

Cholernie chciałbym poznać źródła historyczne, z jakich autor czerepie swoją wiedzę o otaczającym go świecie! Obstawiam sadistic.pl i facebook.

[LINK2]

[LINK3]

[LINK4]

[LINK5]

[LINK6]
Niezły merchandise! Tapety na telefon dla fanów. Zacna inicjatywa!

[LINK7]
Elokwencja i reakcja na krytykę świadczy, że twórca może być spokrewniony z niejakim Lewarem Mielniczukiem lub Wszebądem Czaplą, ale to tylko domysły.
Nie wiem czy jak wytrzeźwieję, to tego nie usunę (by chłopaka nie zrażać, bo z zapartym tchem chcę śledzić jego dalsze poczynania), więc chwytajcie póki ciepłe...
Na koniec trochę ludowej mądrości:

[LINK8] 

[LINK9]

5 komentarzy:

  1. Film dokumentalny w szkolnym kiblu robi wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie urzekła Biblia Samobójców. ;-)

      Usuń
    2. A ja się troszkę bojam :D to może mi zmienić światopogląd :D

      Usuń
  2. Biblia Samobójców jest niesamowita. Styl i gramatyka na doskonałym poziomie. Mariusz doznał objawienia i przelał słowa szatana na plik PDF.
    Jeśli to nie jest troll to młody ma pięknie najebane pod sufitem.

    OdpowiedzUsuń
  3. https://www.youtube.com/watch?v=_GLTnEEfHHE O kurwa, co za dno. :D

    OdpowiedzUsuń