niedziela, 12 czerwca 2022

VIDEO: Xanctux [Pol] - Misanthropy [2022]

 













8 komentarzy:

  1. Najlepsze to jest tutaj
    forum.metal-archives.com/viewtopic.php?f=1&t=135706

    W ogóle to ktoś się w końcu weźmie za aferę z Krysiukiem?Bo jakoś tak cicho,nikt nic nie mówi,koncerciki se grają,fani się bawią i generalnie nic się nie stało.Tymczasem ta tłusta świnia postanowiła okraść masę ludzi,sprzedając ponad rok temu w kraju i za granicę, coś czego nikt na oczy nie widział i nie zobaczy.Kontakt się urwał,telefony i maile można se pisać,dzwonić,kasa zebrana i chuj z wami klientami a recenzenci wszelacy i pismacy jakoś tak nie wiem,też w dupie mają czy po prostu nie wiedzą o niczym?

    Mowa o ofercie sklepowej Krysiuka,preorder,tak to miało wyglądać
    https://store.witchinghour.pl/images/BADMUSIC/13000-14000/BATUSHKA-CARJU-NIEBIESNYJ-12-GATEFOLD-MARBLED-LP-PRE-ORDER_%5B13080%5D_1200.jpg

    i jeszcze Roskol różne wydania,można sobie poczytać na profilu Discogs o tych biznesmenach bo tam nie mają możliwości kasowania wszystkich komentarzy,nie wiem ilu ludzi zostało okradzionych w sumie w kraju i za granicą ale podejrzewam że grubo ponad dwie,setki,ale jakoś tak cichość zapanowała.
    Zespół zniknął,sklep osierocony,kontaktu brak z kimkolwiek,może to zamówienie miało automatyczny tytuł Fundacja o treści Pomagam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, to ktoś jeszcze od niego cokolwiek zamawia? Do tego w przedsprzedaży?
      No i w sumie kto się ma tym zająć, skoro temat był wałkowany wielokrotnie. Niech fani tej muzyki wezmą sprawy w swoje ręce i tyle.
      Mnie tam ta cała Pastuszka pierdoli (choć nie powiem, debiut pod kątem muzycznym bardzo udany), tak samo jak Darski promujący się machaniem śmierdzącymi girami w uberze i robieniem gnoju wokół przypadkowej osoby, dla chwili rozgłosu i paru lajków od gimbusów. Dziwie się, że ludziom chce się w pieniądze w ten cały kabaret ładować, skoro szczerości w tym tyle, co w życzeniach świątecznych od komornika. No ale nie mój cyrk, nie moje małpy.
      Niech się tym jakieś Krzyśki S-y na fejsbukach zajmują... Prędzej trafi do odbiorców takiej muzyki, niż ja tutaj.

      Dobrzy rzemieślnicy + genialny biznesmen, który najwyraźniej zjadł zęby (chyba razem z całym gabinetem dentystycznym, sądząc po posturze) na wciskaniu ludziom szmelcu - cała filozofia. Z jednym się z nim kurwa zgodzę - to on i jego marketing stoją za sukcesem tego zespołu. Gdyby to wyszło jako kolejny materiał Hermh, mało kto by ten fakt odnotował. Ale to też świadczy o fanach takiej muzyki, że wolą sięgać po to, co im się podstawi pod nos, zamiast trochę ponurkować w odmętach podziemia i wyłowić coś godnego uwagi i choćby odrobinę szczerego.

      A temat tego gagatka gdzieś tam od czasu do czasu się przewija. Polecam chociażby wywiad z Deus Mortem w Cyrograf zine #5. Prawie się zadławiłem ze śmiechu, jak poczytałem o kulisach wydania "Darknessence" w tej szacownej wytwórni.

      PS. Jebać pre-ordery, jebać die-hardy, jebać crowdfundingi, jebać patronajty, jebać spekulowanie wydawnictwami i traktowanie emocji i ideologii zawartej w muzyce metalowej jak pierdolony towar zalegający na półce w Biedronce. Słowem jebać współczesną "scenę oficjalną", czy jak tam ludzie sobie nazywają tego potworka. Niech się tymi patologiami zajmują osoby, których to w minimalnym stopniu interesuje, mnie tam nie ma.

      Usuń
  2. Wydaje mi się że gdyby fenomen Phiutuszki zaistniał w latach 90,mam na myśli schizmę politurgiczną,powody i konsekwencje schizmy a nie samą Liturgię,to szybko mielibyśmy jedną Batuszkę ale za to aż trzy trupy.

    Tymczasem mamy 22 czerwca 2022,Krysiuk odbywa pielgrzymki po świecie,fani zachwyceni,przecież gdyby nikt nie przyszedł na koncert to Krysiuk nie miałby dla kogo koncertować,a skoro koncertuje to fani dopisują,więc Krysiuk się bawi a złodziejstwo które się odbywa to taki fundament,głęboko pod ziemią,nic nie widać,a czego nie widać to nie istnieje i gitara,git majezon...manojez...

    OdpowiedzUsuń
  3. ...a teraz coś z zupełnie innej b(aj)eczki.

    Szanowny właścicielu obecnie komentowanego przeze mnie bloga ;D
    czy dałbyś radę pomóc mi w zdobyciu skanu dobrej jakości :) (dobra jakość - słowo klucz) z okładką takiej jednej gazetki,wydawanej swego czasu,zwanej wśród wtajemniczonych Thrashem All?
    Mało znane pismo o mieszkańcach traw,tzn o płazach,traszkach i trytonach.

    Na jednej z okładek tegoż periodyku,chodzi o numer którego szukam,nawet mieliśmy zieloną poświatę która wskazuje dobitnie na tematykę numeru, czyli bagna i łąki o świcie,gdzie zapewne mieszkała sobie jedna z salamander widniejących na okładce.

    Potrzebuję strony tytułowej numeru 1/98
    ewentualnie stronę 2 i 3,bo tam były/są informacje o zespołach ze składanki,co jest kluczowe dla projektu okładki którą robię gdyż wydawcy się nie kciało.

    Z góry dziękuję,pozdrawiam.
    Mój wpis sponsorował album Alvefard oraz literka O jak Otyg.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie posiadam. Mam przy sobie nawet skany numerów z 1989-1990, ale tego co szukasz - niestety nie. Jeśli przyjdzie mi do głowy do kogo mógłbyś uderzyć, to dam Ci znać.

      Usuń
    2. Pisałem do Kmiołka ale nie odpowiedział,napisałem do Vadera żeby spytali Kmiołka ale odpisali żeby pisać do Kmiołka który nie odpisuje...chyba za mało sławny jestem albo co,żeby ze mną gadać...a przecież mam gitarę i piszę muzykę...

      Usuń
  4. Dziś będzie o Metalipce :D
    kurde,bo jest dziwna sprawa,w drugiej połowie lat 90 widziałem kasetę "hał fa es" z koncertem nagrywanym chyba w tvp2 (ale pewności nie mam)i na tym koncercie Hetfield kilka razy przy pierwszych utworach,wyskakiwał z tekstem "dziękuje dobranoc"

    Koncert miał chyba 3 godziny a problem polega na tym że za cholerę nie mogę tego koncertu znaleźć dzisiaj.

    Potrzebna pomoc fanatycznych maniaków Metaliki :)

    OdpowiedzUsuń