niedziela, 13 września 2009

Munruthel [Ukr] - Jav', Nav' I Prav' [1997]




















Ostatnio odświeżyłem sobie debiut Munruthel, więc pomyślałem że przy okazji nie zaszkodzi go tutaj umieścić. Projekt ex-perkusisty Nokturnal Mortum - trzy krążki na koncie, a na każdym usłyszeć można coś zupełnie innego. Na Yav', Nav' I Prav' znajduje się natomiast godzina muzyki której najbliżej chyba do dark ambientu w klimatach starego Mortiis (pamiętacie "Født til å Herske"?). Rzecz to bardzo nieskomplikowana, ale nacechowana niesamowitym, onirycznym klimatem. Niegdyś spędzałem z tym nagraniem wiele godzin i chociaż obecnie tego typu albumy rzadko mnie do siebie przekonują (bo gdy metalowcy zabierają się za nagrywanie ambientu, to naogół wychodzi z tego kupa), takkolwiek wciąż uważam że Munruthel spisał się rewelacyjnie. Polecam! Mój ulubiony motyw to fragment od 19 do 25 minuty trwania "Winterside" (czyli z tego co pamiętam utwór "Icymphony: Triumph of Winter")...

1.SUMMERSIDE
2.WINTERSIDE

[DOWNLOAD]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz