poniedziałek, 1 lutego 2010

Fen [UK] - Ancient Sorrow [2006]




















To jest piękna rzecz. Zespół z Anglii, EPka nagrana w czerwcu 2006, a wydana trochę później, na winylu limitowanym do 250 sztuk (zresztą na CD chyba też się ukazało, ale pewności nie mam). Majestatyczne, nieco melancholijne granie na modłę Agalloch, albo czegoś w ten deseń. Uczucia towarzyszące mi podczas odsłuchu przypominają mi też nieco moment, gdy po raz pierwszy usłyszałem Drudkh - "Autumn Aurora". Zresztą nie będę się tutaj rozpisywał. Najbardziej do gustu przypadł mi ostatni utwór - "Under The Endless Sky" (zwłaszcza gdzieś tak od piątej minuty). W sam raz dla ascetów poszukujących rozpaczliwie piękna w nutach, hehe.

1.DESOLATION EMBRACED
2.THE GALES SCREAM OF LOSS
3.UNDER THE ENDLESS SKY

[DOWNLOAD]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz