wtorek, 2 listopada 2010

Bael [Fra] - Dévotion Infernale [1998]



















Na życzenie Kanwulf - pierwsze demo francuskiego Bael. Jak to usłyszałem, to zacząłem rozglądać się czy przypadkiem zespół ten nie ma nic wspólnego z LLN, bo muzycznie za bardzo nie odbiega poziomem od kapel z tegoż kółka różańcowego. To znaczy nie jestem w stanie ocenić muzyki, bo monotonny, cichy napierdol który szumi w tle jest zagłuszany przez stękanie jakiegoś typa, co najprawdopodobniej nażarł się grochu, a w kurniku (yyy...znaczy się chciałem napisać "w studio") zamiast mordy, do mikrofonu dupę przyłożył. Męka jak chuj, ale już wiem co puszczę sąsiadowi gdy znowu zacznie mi rano wiertarką napierdalać. Miłego słuchania, hihihi. Ja chyba jednak nie będę już do tego wracał. W sensie: nie do "Dévotion Infernale", bo o ile pamięć mnie nie myli "Bleeding For Him" było całkiem niezłe.

1.Dévotion Infernale
2.Découverte de la Splendeur de l'Enfer (Acte I)
3.Découverte de la Splendeur de l'Enfer (Acte II)
4.Baisers Sanglants

[DOWNLOAD]

1 komentarz:

  1. osz kuźwa.. miałam nadzieję na coś lepszego.. ale późniejsze dokonania na szczęście są dużo lepsze..

    OdpowiedzUsuń