środa, 13 lutego 2013

Herjalf [Pol] - Kiedy Topnieją Śniegi... [2001]























Z okazji nadchodzącego dnia walenia tynku coś dla kobitek które tu zaglądają (przynajmniej tych wrażliwych na niby-to-poetyckie teksty i kobicy niby-to-operowy śpiew), chociaż może i jaki błędny rycerz uroni łzę zadumy nad pieśniami tychże bardów...yyyy...khy, khy, khy. KURWA. No, już mi lepiej.
Herjalf powształ w 2000 roku z inicjatywy Julii P. i Pawła K. Muzyka z pogranicza epickiego viking metalu i gothic metalu, teksty natomiast w naszym ojczystym języku dotyczące zasadniczo spraw i interesów wikingów.
Muzycznie w porządku, pewnie znajdą się osoby którym przypadnie do gustu. Ja w takich rzeczach nie siedzę, i jestem pozbawionym wrażliwości na piękno kobiecego głosu knurem, więc mnie to w sumie zwisa. W każdym razie kto lubi "ładne" i nieco ckliwe oblicze metalu, ten może rzucić uchem.

1.KIEDY TOPNIEJĄ ŚNIEGI
2.IDUNA
3.POWSTAŁA Z MORZA MGIEŁ
4.THORGIL
5.OSTATNIE POŻEGNANIE

[DOWNLOAD]

1 komentarz:

  1. A ja knurem nie jestem, ale to drętwe strasznie. Nie zdziwiłbym się, gdyby Dziad Borowy odpowiednio ich zrecenzował na swoim blogu.

    OdpowiedzUsuń