poniedziałek, 18 lutego 2013

Phätomgel Falls [Pol] - Strigoikosmos [2013]























Twór powołany do życia przeze mnie, Dracosigila (Serve, Bloodrite) oraz Ketzera (Evil Existence, Nekrape). Z założenia miał to być black/doom, i coś w tą stronę wyszło. Tematycznie jest to koncept-album (w zasadzie mini-album), z tekstem możecie się zapoznać, z racji że dorzuciłem go do paczki. Materiał za jakiś czas postaramy się wydać, póki co będzie tu wisieć do ściągnięcia legalnie, prosiłbym jednak o nie przerzucanie tego na większe serwisy typu 'metalarea'. Line-up przedstawia się następująco:
-ja - wokale, pianino, 'ambienty', koncept
-Dracosigil - gitara, bass
-Ketzer - perkusja
-Sorvahr - teksty
W jednym fragmencie wykorzystałem też motyw, który kiedyś zarejestrowaliśmy z Autoritarem do projektu Hexenring, więc można powiedzieć że też ma w tym swój drobny udział, ino o tym nie wie, bo jakoś nam się kontakt urwał. ;-) Okładka autorstwa Dracosigila.
Zainteresowanych będą informował o planach wydawniczych.Chętnych potencjalnym kupnem proszę o poinformowanie, z racji że myślę w jakim nakładzie to pyknać.

[DOWNLOAD]

12 komentarzy:

  1. Ja byłbym zainteresowany tym materiałem (rozjebał mnie w czasie odsłuchu)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ano. przednia muza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Calkiem zajebisty ochłap zgniłego mięcha

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚLiczności :D ja tez sie piszę na ten mateks.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za odzew wszystkim. Ze 100 kopii się pierdolnie, ale to za parę miechów pewnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha, ale te 100 sztuk to kto będzie ewentualnym wydawcą?

      Usuń
    2. Jeszcze z nikim się ostatecznie nie ugadałem, ale jest kilka możliwości. Na razie nic nie będę pisał, co by nie zapeszać.

      Usuń
  7. http://store.preposterouscreations.com/product/phatomgel-falls-strigoikosmos

    OdpowiedzUsuń