poniedziałek, 25 lutego 2013

Zły [1998-2000]






















Pamiętacie ten miesięcznik? Wielu z Was pewnie kitrało go pod łóżkiem, aby mama nie zobaczyła. :-) Dla tych co nie kojarzą: Jest to czasopismo które ukazywało się w latach 90-tych, prowadzone przez panią redaktor M. Daniszewską. Tematycznie coś jak dział hard na Sadisticu, ino w formie namacalnej. Niestety z powodu rosnących kontrowersji i drobnych przesadyzmów w umieszczanych materiałach, 31 marca 2000 roku dystrybutor zerwał umowę ze "Złym".
W każdym razie wrzucam poniżej skany następujących numerów: 1,2,3,5,10,11,15,16,17,19,20,21,22,23,24,25 i wydanie specjalne.
Miesięcznik przeznaczony jedynie dla osób pełnoletnich!

[DOWNLOAD]

3 komentarze:

  1. Super seria!!!
    PS:można się w jakiś sposób z Tobą skontaktować?
    pisałem na gg ale nie dostałem żadnej odpowiedzi..
    chciałbym od Ciebie kilka może kilkadziesiąt albumów które są zablokowane i nie można ich ściągnąć..mam jeszcze jedną sprawę ale to już chciałbym pogadać na priv...proszę o kontakt..
    moje gg 8511028

    OdpowiedzUsuń
  2. Odezwę się. Wybacz jeśli nie odpisywałem, mam starą wersję GG i z połowa wiadomości do mnie nie dochodzi.

    OdpowiedzUsuń