poniedziałek, 16 lutego 2009

Betelgeza [Pol] - Depressive Visions of Doom [2006]




















Ktoś czekał na jakiś fajny wrzut? To sobie musi poczekać do weekendu, bo muszę skoczyć na bazę po parę nagrań. Na ten czas umieszczę coś, co jak dowiedziałem się z audiostreet jest zespołem z Grecji który wydał to fantastyczne demo w 2000 roku! Wydaje mi się to o tyle dziwne, że ani ja, ani kumpel z którym to "demo" nagrywałem nigdy w Grecji nie byliśmy - niemniej jednak to nawet lepiej. Wszelakie bombonierki z wąglikiem prosimy słać w stronę Aten!


Przechodząc do meritum - "muzykę" stworzyłem w większej części na komputerze, gdy po paru piwach poczułem w sobie ździebełko inspiracji. Niestety owo piwo wpłynęło negatywnie na percepcję i słuch o czym przekonają się ci którzy ściągną. Na wokalach (i gitarze basowej w czwartym kawałku) udziela się natomiast kumpel (który de facto miał mi wysłać tę kasetę 3 lata temu, a ciągle do mnie nie doszła - jeśli to czytasz serdecznie Cię opierdalam ;-)). Zasadniczo miało to być coś zeschizowanego z pogranicza noise i dark ambientu. Wyszła raczej sraka, ale słyszałem gorsze rzeczy. ;-)
Wrzucam jako ciekawostkę dla ludzi którzy lubią nietypowe hałasy.

1.DEPRESSIVE WORLD
2.ANCIENT DUNGEONS /sample/
3.GEHEIMNIS NACHT /sample/
4.LORD OF DARKNESS
5.DARK SANCTUARIUM

[DOWNLOAD]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz