czwartek, 12 lutego 2009

Nox Lunaris [Pol] - XVIII-XVIII [1997]

Długo się naszukałem tego materiału i... nie znalazłem ;-). Dopiero ktoś mi go dziś podrzucił, za co serdecznie dziękuje. Przechodząc do sedna - jedyne demo tego oto zespołu z Gdynii. Dwie kompozycje zarejestrowane w Selani Studio, brzmiące jednak jakby nagrywane były w jakiejś obskurnej piwnicy, hehe. Bardzo klimatyczna muzyka, ale mimo wszystko dużo traci właśnie z powodu marnego brzmienia. Warto się zapoznać!

1.LIKANTROPIA
2.BŁAGALNY GRZECH

[DOWNLOAD]
re-uploaded: 28 I 11

3 komentarze:

  1. coś nie śmiga ten download.
    mam oba dema na taśmach i jak na tamten okres wydaje mi się, że nieźle brzmią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ano, link padł.
    Swoją drogą, miałbyś możliwość zrippowania drugiego dema?

    OdpowiedzUsuń