sobota, 28 lutego 2009

Gorgoroth [Nor] - Live in Chile [2004]

Ostatnio jakoś wszyscy znielubili Gorgoroth. :-) Zatem by dojebać oliwy do ognia umieszczam bootleg na którym mieści sie nagranie koncertu z Chile w 2004 roku. Ukazało się toto chyba na czarnym krążku wraz z materiałem z dwóch pierwszych demówek, ale nie chce mi się całości uploadować bo pewnie wszyscy już mają. Tracklisty też nie chce mi się pisać (a to leniwy skurczybyk ze mnie, co?) - bo każdy się chyba połapie (a tak na serio to jestem zbyt trzeźwy by zrekognajzować wszystkie kawałki. Napewno usłyszycie "Profetens Apenbaring" i "Destroyer", ale tytuły dwóch pierwszych utworów mi umknęły).
Na dokładkę, by tradycyjnie zakończyć posta kretyńską i bezsensowną uwagą - 6 słów odemnie odnośnie ostatnich spięć w zespole i sporów o nazwę... Only Gorgoroth&Roman Kostrzewski is real!
Bitrate: 256 kbps

[DOWNLOAD]

1 komentarz:

  1. pomyślmy gdzie są podstawy tego "znielubienia"..no cóż to zakrawa na pedałofobię hehe ;)

    OdpowiedzUsuń