środa, 17 marca 2010

Astrum Noctis [Pol] - Demo #3 [1998]

Zbyt wiele nie napiszę, gdyż nie ukrywam iż nie mam pojęcia co to za zespół ani z którego roku jest to wydawnictwo (aczkolwiek zapewne lata 90-te). Po prostu znalazłem to na dysku i pomyślałem że może się komuś przydać. W zasadzie nic specjalnego - prosta muzyka bazująca na klawiszach. Coś w deseń demówek December's Fire. Otaguję to jako "ambient", bo nie mam innego pomysłu.
W sumie dwanaście niezatytułowanych (a przynajmniej ja nie znam tytułów) utworów.

[DOWNLOAD]

6 komentarzy:

  1. Krzysiek Białystok.Jam mam gdzieś na kasecie wszystkie 3 demówki.Kiedyś korespondowałem z Tym kolesiem ale za grom nie pamiętam z jakiego miasta jest.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gwoli uzupełnienia: zamojski Astrum Noctis wydał 3 materialy demo. Dwa pierwsze pochodzą z 1997 roku. Ostatnie - trzecie z 1998. Ostatni skład: Marcin Pukaluk (instr. klawiszowe) i niejaka Sylwia (voc.). Wszystkie 3 materiały pojawią się niebawem na raf666underground (sorry za reklamę;)). Przy okazji ogromne dzięki dla Krzyśka Walesiuka z B-stoku i Adama Dejneki z Jarosławia bez których pomocy nie byłbym aż taki mądry w tym temacie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za informację! Dodaję rok do tematu.

    OdpowiedzUsuń