środa, 31 marca 2010

Impurity [Pol] - In Pain We Trust [1990]





















PODOBNO:
Demo zespołu z Ketrzyna. Bardzo surowe brzmienie, jednak muzyka kosi. Coś z pogranicza black i death metalu chyba, ale ja tam nie wiem - odkąd ograniczyłem spożywanie alkoholu, trudniej mi się odnaleźć w tym wszystkim. Gościnnie na basie (którego i tak nie słychać) oraz coś tam na gitarze w ostatnim kawałku plumkał rzekomo Piotr Wiwczarek. Miejscami troszkę mi się to z Darkthrone kojarzy (początek drugiego utworu śmierdzi mi "Under A Funeral Moon"... chociaż w sumie wszystko mi teraz jebie Darkthrone, bo w końcu sobie "A Blaze In The Northern Sky" sprezentowałem i zaraz przejdę do degustacji, a w zasadzie to odświeżenia tejże płyty), i to cudne brzmienie rodem z kotłowni jakiejś, ah. Ogółem bardzo dobra rzecz, chyba że ktoś zwraca uwagę na takie szczegóły jak jakość nagrania.

PS. Tak na marginesie, to nie mam pewności czy to na pewno to Impurity, gdyż tytuły wykrzykiwane na początku utworów chuja się mają z tymi w trackliście, po za tym słyszałem że polski Impurity to stricte death metal, a po przesłuchaniu tegoż śmiem wątpić. No ale niech każdy sobie sam oceni, bo mi się nie chce myśleć. Co złego to ja. Potencjalną dezinformację można usprawiedliwić tym, że jutro prima aprillis.

...po chwili intensywnych przemyśleń...
PRAWIE NAPEWNO:
Ktoś kto to umieścił się jebnął, gdyż nie jest to raczej ten materiał. Co za tym idzie wypadałoby na metal-archives poprawki wprowadzić. Ja natomiast proszę o uświadomienie mnie co to kurwa za kapela, co bym mógł posta poprawić. :-P

1.HELLBOUND
2.IMMENSE DECAY
3.LAST SUFFERINGS

[DOWNLOAD]

1 komentarz:

  1. Zespół z Kętrzyna - grali Bazyl, Mogił, itp

    OdpowiedzUsuń