sobota, 13 marca 2010

Troll [Nor] - Trollstorms Over Nidingjuv [1995]




















Demko Troll nagrane przez Nagash'a, gdy ten miał jeszcze 17 lat. Zdolny był z niego synek, jak usłyszycie na tym wydawnictwie. Cztery kawałki - klimatyczny black metal o bardzo przyjemnym brzmieniu (od razu słychać że produkt z Norwegii, hehe). Mówta co chceta - miło mi się wraca do muzyki Troll, a utwór "Trollberg" z debiutanckiego krążka to najbardziej trolosatanistyczny wałek jaki kiedykolwiek powstał. Nawet miałem w planach nagrać cover, ale uznałem że mam wyjebane w trolle. Dobra, nie pierdolę już, bo żal czytać zapewne.
PS. Nie mam pojęcia czemu w folderze jest zdjęcie Trondta Nefasa podpisane jako Troll. Nie zauważyłem tego wcześniej i nie zainterweniowałem w porę. Wygląda na to że albo wokalista Urgehal jest wielki, zielony, biega z maczugą i pod wpływem słońca zamienia się w kamień, albo ktoś zwyczajnie zapierdolił babola. Zbiczuję się później dętką w ramach pokuty, ale teraz idę na tatara. Narazisko.

1.Naar Natten Endelig Er Her
2.Trollstorm Over Nidingjuv
3.Over Daudens Kolde Mark
4.I Et Hedensk Land

[DOWNLOAD]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz