sobota, 6 marca 2010

Moëvöt [Fra] - Abgzvoryathre [1993]




















Naprawdę nie przypuszczałem że kiedyś docenię muzykę Moëvöt, jako że jest to ekstremalny minimalizm postrzegany swego czasu przeze mnie jako zwykła muzyczna indolencja. Mimo wszystko ostatnio w nocy przyśnił mi się Moëvöt (hahahah) zatem postanowiłem dać temu jeszcze jedną szansę. Muzyki jest tu w sumie nie wiele i nie jest zbyt skomplikowana, by nie powiedzieć że prostacka - mimo to tworzy szaleńczą, niepokojącą atmosferę. Powiem szczerze że taka konwencja znacznie bardziej pasuje do szerzenia satanistycznych treści niż jakakolwiek odmiana muzyki metalowej. Umieszczam zatem pierwsze demo. Najbardziej przypadł mi do gustu utwór "Oraison". Doskonałe jako podkład do opowiadań Lovecraft'a.

1.Notre Perte
2.Voultehtr Voagupruéèd
3.In Einen Friedhof - Errance
4.Zurghtapre - Chant d'Eternité I
5.Wolken, Ma Vie
6.Oraison
7.Ehepr Abgzvoryaerv - Chant d'Eternité II

[DOWNLOAD]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz