środa, 5 maja 2010

Niktkolwiek [Pol] - Berevezje [2009]

Trochę muzycznych eksperymentów zarejestrowanych w okresie czasu między jesienią 2008, a jesienią 2009 roku. Specyficzne, mroczne i psychodeliczne dźwięki do których początkowo miałem raczej ambiwalentne odczucia, ale powoli zaczynam się przekonywać. Łączny czas trwania: godzina. Oprócz tego materiału, istnieje jeszcze jeden, zatytułowany "Bzaurie" i można go ściągnąć w kilku miejscach - kto chce, niech szuka.
Twórca projektu odebrał sobie życie 13 X 2009, jego nagrania opublikowane zostały w sieci dopiero po jego śmierci.

1. Enough
2. Unfolding
3. I’m a failure
4. 0.49
5. Grant me strength, so I may fall
6. Curious Vacuoles
7. Bożonarodzeniowy dron
8. Future solid enough to be destroyed
9. The only regret
10. Cúchulainn's Warp-Spasm
11. Mugwump
12. N943
13. Away for a while
14. Hh
15. He should ask himself
16. Trup przy fortepianie: Przykrość
17. Farewell to the Winter
18. Suprise
19. -

[DOWNLOAD]

2 komentarze:

  1. Cześć,
    Znalazłem Twój stary post z 2011 gdzie wrzuciłeś link do albumu 'Niktkolwiek - Berevezje'. Niestety link jest nieaktywny a ja byłbym bardzo wdzięczny gdybyś mógł go jeszcze raz udostępnić. Album 'Bzaurie' kupiłem parę lat temu na CD i pisałem do wydawcy Chaos Vault z zapytaniem w jaki sposób mógłbym uzyskać dostęp do albumu 'Berevezje' ale nie otrzymałem odpowiedzi.

    Pozdrawiam,
    Jacek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydawcą "Bzaurie" był Black Vault, he he he. "Berevezje" oficjalnie się chyba nie ukazało... Rozejrzę się, czy jeszcze gdzieś mam ten materiał...

      Pozdr!

      Usuń