czwartek, 6 maja 2010

Perdition [Pol] - Pure Fucking Degradation [2005]




















W oczekiwaniu na nową (?) płytę BoP (którą i tak jakoś tak niechcący zdarłem przedterminowo z sieci i muszę rzec że rozkurwysynia na drabiazgi, pomimo zauważalnych, choć być może podświadomych inspiracji MasseMord) odświeżmy sobie ten oto reszek. Ukazało się to na taśmie, w jakimś małym nakładzie raczej - ale ja tam nie wiem co i jak, bo spałem. Jedyne co rzec mogę, to że jest to kapitalny black metal - bardziej jeszcze w stylu "antihjuman dżenosajd" aniżeli "mroczne psalmy pod banderą odwróconego trójkąta z okiem". Warte posłuchania.

1.POSSESSION
2.TOTAL MASSMURDER
3.INCARNATED SELFDESTRUCTION
4.NECROMESSIAH
5.GENOCIDE SODOMY
6.INHUMAN DESIRES
7.DESTRUCTION OF REALITY (LIVE)

[DOWNLOAD]

4 komentarze:

  1. Cholera, ja przeszperałem wczoraj pół sieci w poszukiwaniu tego. Masz dobry stuff sukinsynie ;D
    -Moonpain z WFH

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaa i dopiero teraz zauważylem ze rehy z Jesus cunt a PFD to jedno i to samo, kurwa -,-
    - Moonpain z WFH

    OdpowiedzUsuń
  3. Problem w tym, że Jesus Cunt nie ma tych bonusów, jest tylko 11 utworów, jak wkładam płytę do stacji. Więc taśma musowo do zdobycia.

    OdpowiedzUsuń