wtorek, 15 marca 2011

Revenge [Can] - Attack.Blood.Revenge [2001]




















Revenge to bardzo charakterystyczny zespół. Są tylko dwie opcje. Można go wielbić, albo nienawidzić. Jeśli ja mam być szczery, to nigdy kurwa nie trybiłem o chuj chodzi w tym graniu. Umieszczam pierwszą EPkę, która moim zdaniem jest najbardziej przystępna z krążków Revenge przez które przebrnąłem i na dobrą sprawę wbrew temu co wyżej napisałem, czerpię sporą frajdę z jej słuchania. Ogólnie dużo się tu dzieje. Chyba nawet za dużo. Ale cover Bathory jest! Co by nie mówić - bezkompromisowości i ekstremalności nie sposób Kanadyjczykom odmówić.
W ramach rozrywki polecam też poczytać wywiady z tymi erudytami. 'Oszczędność w przekazie' nabiera nowego, znacznie bardziej przytłaczającego znaczenia.

1.Yabssor Born / Blood of my Blood
2.Vengeance Absolute
3.War (Bathory cover)
4.Annihilate or Serve

[DOWNLOAD@sendspace]

or

[DOWNLOAD@megaupload]

2 komentarze:

  1. Upnij coś z polskiego Revenge, o wiele lepsza kapela. Co do EP'ki to mnie się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń