niedziela, 15 stycznia 2012

VIDEO: Watain [Swe] - Live in Germany [2002]



















Jak już jesteśmy przy koncertach i Szwecji, gig Watain z 2002 roku. Piekło ze sobą przynieśli, pomimo iż nie ma ani juchy, ani wystrzałowych pokazów pirotechnicznych, jakie miałem sobie przyjemność oglądać jak grali z Destroyer 666. Chyba bardziej mi się taki Watain podoba, niż obecne oblicze. Jak na ironię, hordy uchodzące wśród pospólstwa za ortodoksyjne wyziewy undergroundu, jak Watain czy Deathspell Omega można znaleźć spokojnie na półce w Empiku po wyższych cenach niż pierdnięcia celebrytów. Nie żebym ich tam potępiał, ale zawsze nurtowały mnie te wszystkie procesy. Patrzyłem zresztą swego czasu na bzdurny merchandise Watain i nasunęła mi się refleksja, że właściciel kanciapy musiał im srogo podnieść czynsz. Miejmy nadzieje że w pomysłowości na zbijanie hajsu nie przeskoczą poprzeczki ustawionej przez Vader. Chociaż, żarty żartami - respektuję Watain.
No dobra, bez pierdolenia... Czas na pół godziny z Diabłami!

[DOWNLOAD]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz