niedziela, 13 marca 2016

VIDEO: Snowid [Pol] - Strzygi [2016]














Początkowo muzykę Snowida traktowałem ze sporą dozą dystansu i z mocnym przymróżeniem oka, podchodząc do tego jak do jakiejś pomylonej komety pokroju The Syntetic, która pojawiła się na niebie, pobłyskała wesołym światełkiem, a w przyszłości zniknie i nikt o niej już nie wspomni. W sumie początkowe nagrania to były ino średnio chwytliwe midy. W każdym razie ich występy na żywo mnie rozpierniczają na drzazgi. Muzycznie zresztą projekt mocno się rozwinął w stosunku do ich początkowych nagrań. Ich utwory to wciąż niczym nieksrępowane, luźne, sponaniczne wizje, ale chyba w tym właśnie tkwi największy urok - w tym całym luzie, beztroskim poczuciu humoru i magicznym klimacie. Jak tego słucham, troche udziela mi się nastrój dzieciństwa, gdy grałem w Magię i Miecz (przynajmniej do czasu, aż mi kot nasrał na plansze, a stolec rozniósł po kartach Przygód). Podziwiam kolesi za wyobraźnię. Dla humorzasych fanów Mortiis i istot spod bandery "Never stop the madness".

[DOWNLOAD]

[WATCH]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz