sobota, 14 marca 2009

The Konsortium [Nor] - Preproduction [2008]














O KURRRRWA! Zostałem zniszczony.
No ale do rzeczy. Wynalazek to nowy, bo z zeszłego roku - ale nakład (100 sztuk) już się rozszedł, więc nie mam wyrzutów sumienia by to tutaj wciupać. Nie chce mi się szukać żadnych przyrównań - więc napiszę po prostu tyle że jest to wykurwisty black/thrash metal w średnio-szybkich tempach. Zresztą, już pierwszy riff wyrwał mnie z mokasynów na tyle mocno, że trzymam się teraz żyrandola i piszę to klepiąc w klawiaturę stopami.
Z tego co jest napisane na wszechwiedzącej wyroczni zwanej enyclopaedia metallum, ma ich wydawać Agonia Records, niestety nie wiem kiedy wysrany zostanie jakiś nowy bękart.
Za rip, udostępnienie i skany okładki (w rarze) podziękować Omenowi.
Rozszerzenie plików *.wma, bitrate 128 kbps.

1.UNDER THE BLACK FLAG
2.GASMASK PRINCE
3.DECOMPOSERS
4.ONWARDS ONWARDS

[DOWNLOAD]

1 komentarz:

  1. łeee... zawiodłem się...
    Liczyłem na old-schoolowy black/trash, a tu jakas "awangardowa" kupa...

    OdpowiedzUsuń