niedziela, 22 marca 2009

Morior Axis [Pol] - Sudetian Winter [2006]
















Mayhem: Morior Axis to banda z Kłodzka. Jak narazie chłopaki na swym koncie mają jednego długograja, ale jakże brzmiącego. Wsumie brak mi słow by opisac tą Black/Death Metalową łamanine. Jak dla mnie mistrzowski materiał!!! Jest zajebiście jak i pod względem muzycznym i lirycznym. Nazwa jak i logo kapelki może wskazywać, że to kolejny tolkienowski jednoosobowy twór. Ale w prawdzie w ogóle tak nie jest. Warto zapoznać się z tym materiałem, ponieważ to kawał naprawdę zajebistej roboty.

1+e^(i*pi)=0: Od siebie dodam że mam w mp3 materiał, który przez pewien okres był udostępniony w sieci, gdy zespół nazywał się jeszcze Moriorr. Zowie się toto o ile mnie pamięć nie myli "Blessing Of The Night". Oprócz znanych z "Sudetian Winter" kawałków "My Funeral" oraz "Shadows" mieściły się tam jeszcze dwie całkiem niezłe kompozycje, a mianowicie "Krucjaty" oraz tytułowy "Blessing Of The Night". Zastanawia mnie w sumie czemu nie znalazły się one na tej demówce. Jeśli ktoś jest zainteresowany, później dorzucę.

1.SUDETIAN WINTER
2.REICHENSTEIN
3.SHADOWS
4.JAWORNIK WIELKI
5.MY FUNERAL (THE GREAT OUTRO)

[DOWNLOAD]


Poniżej dorzucam wspomniane wcześniej kawałki z "Blessing Of The Night".
Blessing of the Night; Krucjaty - Download

1 komentarz: