niedziela, 15 marca 2009

Sedativ [Rus] - Sedativ [????]

Nie wiem czy zostało to w ogóle oficjalnie wydane, czy też nie - ciężko znaleźć na sieci jakieś informacje. Twór z Rosji za którym między innymi stał samobójca - Roman Sidorov (wrzucałem kilkanaście postów wcześniej jego projekt Der Golem). Depresyjny (jakkolwiek słówko "depresyjny" na ogół mnie mierzi, tak w tym przypadku pasuje idealnie) rock o hipnotyzującym brzmieniu, utrzymywany w powolnych tempach. Polecam ludziom pogrążonym w apatii, których życie oscyluje wokół alkoholu, używek i snuciu fantazji o kresie egzystencji. Dla mnie rewelacyjny projekt, z którym spędziłem mnóstwo bezsennych nocy - niestety zupełnie zapomniany i niedoceniony.

[DOWNLOAD@rapidspread]

OR

[DOWNLOAD@przeklej]

OR

[DOWNLOAD@megaupload]

OR

[DOWNLOAD@mediafire]

2 komentarze:

  1. Można prosic o pomoc? bo link wygasł (a pozostała muzyka pana Romana mi bardzo przypadła do gustu)

    OdpowiedzUsuń
  2. W wolnej chwili wrzucę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń