środa, 21 września 2011

Do sprzedania: Xanctux - Undecim

Aukcja: TUTAJ
11 utworów, niespełna godzina muzyki.
Posłuchaj utworu: Hell Nihilifer! Hell Mortifer! Hell Chaosifer!

Nie ja to wystawiam, tak więc w razie jakichś problemów/niejasności informować mnie w komentarzu.

Dane kontaktowe do gościa od aukcji:
GG: 10261814
Telefon: 512102384 (dzwonić po 15:30)

PS. Pudełko na zdjęciu trochę skatowane, ale tylko takie miałem pod ręką. ;-)


Tracklista:

1.DARK ENDLESS EON
2.HELL NIHILIFER! HELL MORTIFER! HELL CHAOSIFER!
3.LYLUSAY TATEROS VOLT SIDS LUCIFER
4.INFINITIO
5.SORATH
6.SALO
7.ORIS RITUS
8.ORATIO I
9.CREDO
10.ORATIO II
11.11

3 komentarze:

  1. Po przesłuchaniu tracka z YT skusiłem się na dwie sztuki. Jeśli całość okaże się równie dobra to drugą podeśle w prezencie kumplowi. Jak nie będzie dobre to będę miał komplet podkładek do piwa...

    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mi oceniać czy to dobre, w każdym razie całość w podobnym klimacie utrzymywana co ten kawałek. Cóż, mam nadzieję że te biedne płytki nie skończą tak tragicznie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam taką nadzieję ... nEJVI.

    OdpowiedzUsuń