wtorek, 20 grudnia 2011

Holy Fucking Antichristmas volume 4

























Świąteczna atmosfera się udziela? Mi też nie. Na pobudzenie gwiazdkowego, radosnego klimatu jakaś składanka z (net)labelu Vrangsinna chyba zdarta. Dwa oblicza, o zachęcających nazwach Side Piss (okładka powyżej) i Side Shit (okładka w podobnej konwencji - można się domyśleć). Tracklisty nie przepisuję, bo mi się nie chce. W każdym razie usłyszycie między innymi Vrangsinn, Plaag, Throne of Malediction, Svidd, Hecate, Legion of Crows i trochę innych patologów z różnych zakątków świata. Najbardziej podszedł mi kawałek hordy Dunkelheit (nie mylić z polskim zespołem o tej nazwie, który zresztą zamierzam niebawem umieścić) - black metalowe jebnięcie z rockowym rozmachem. Ciekawie też zaprezentowała się też formacja, z jaką do tej pory nie miałem styczności, a mianowicie Ion Vader. Właściwie to nie wiem czy to formacja, czy też muzyk greckiego Diablery, który nosi właśnie taki pseudonim - w każdym razie utwór mi siada. Na kompilacji znajduje się też sporo typowo(?) rockowych kawałków, no ale święta bez porządnego przykurwienia to jakieś nie porozumienie, więc należy je pominąć.

[DOWNLOAD]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz