piątek, 16 grudnia 2011

Luciferion [Swe] - Demo [1994]
























Szwedzka kapela z Polakiem w składzie, który był jej współzałożycielem (jak nie dawno się dowiedziałem to ta sama osoba co stała za polskim black metalowym aktem Einhorn, który nagrał tylko jeden, ale za to zajebisty utwór). Nie wiem właściwie o co kaman z tym demem. Na metal-archives wklejone jest dwa razy, z tą samą okładką i rozmaitymi tracklistami. Wersja którą ja posiadam (w formacie cyfrowym jedynie, stąd nie mam możliwości zweryfikowania jak to jest naprawdę) ma jeszcze inną tracklistę. No ale nie będę dociekał o chuj chodzi - ważne że z głośników zacny death metal pruje. W sumie przez długi czas żyłem w błędnym przekonaniu że to polska kapela (liczba obcokrajowców w tym chlewie przeważa jednak moc biało-czerwonego sztandaru), jako że kojarzyła mi się głównie z tributem w stronę Kata, gdzie Luciferion wykonał jeden utwór w języku polskim ("Bramy Żądz" o ile mnie pamięć nie myli).
Polecam!

1.REBEL SOULS
2.THE VOYAGER
3.SATANS GIFT (THE CROWN OF THORNS)
4.GRACED BY FIRE
5.HYMNS OF IMMORTAL

[DOWNLOAD@sendspace]

or

[DOWNLOAD@megaupload]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz