sobota, 3 grudnia 2011

Nunslaughter [US] - Ritual of Darkness [1987]



















I ujrzałem demo, które z internetu wpadło na mój dysk. I dano mi skrót do winampa. I otworzyłem winampa, a dym się uniósł i od dymu zaćmiło się słońce i powietrze. Krzyknąłem "kurwa" i poszedłem wyłączyć piekarnik z ciastem. Odpaliłem demo i powiedziałem mu aby nie czyniło szkody moim głośnikom, ani klawiaturze, ani myszce - lecz tylko katolikom mieszkającym nade mną, którzy od godziny wyzywają się od szmat i skurwysynów kłócąc się przy tym o pieniądze. A wygląd taśmy - podobny do Wyborczej uszykowanej do zabicia muchy siedzącej na ścianie. I minął pierwszy kawałek. I trzy kawałki zostały jeszcze do odsłuchu. W tem anioł zatrąbił... a nie, to znowu jakiemuś pajacowi alarm w aucie się włączył. I zostały przesłuchane cztery kawałki. I od tych kawałków sąsiedzi zamilkli, gdyż urwało im jaja, i pizdy i mordy, a z odbytów posoka lała się hektolitrami. Amen.

1.I AM DEATH
2.HELL'S UNHOLY FIRE
3.KILLED BY THE CROSS
4.NUNSLAUGHTER

[DOWNLOAD]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz