czwartek, 22 grudnia 2011

Nowinki z Mort Productions

























Ukazały się dwa nowe wydawnictwa w MP - demo The Mirrors oraz split Xanctux/Regna av Aska. Jako że to drugie mam już w rękach, muszę rzec że nie jestem w 100% usatysfakcjonowany, z powodu wybitnie spartaczonego tyłu okładki, który musiałem pociąć, aby zmieścił się w pudełko (jak MP rozwiąże ten problem, to już nie moje zmartwienie...chyba). Generalnie jednak wybrzydzał nie będę (jako że nic mnie to nie kosztowało, a booklet zrobiony został przyzwoicie). Kto chce, może sobie składać zamówienia tutaj:

THE MIRRORS

REGNA AV ASKA/XANCTUX SPLIT

Cena Mirrors - 16 złotych, w co wliczona jest przesyłka. Split za 15 złotych, j/w. Oba wydane na CD-r.
Żeby nikt nie kupował kota w worku, wrzucam po jednym kawałku do odsłuchu, aby każdy wiedział czego może się spodziewać...

Regna av Aska - II
Xanctux - Black Prayer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz