sobota, 2 kwietnia 2011

QUAKE 2: 1+e^(i*pi)=0 Episode II















Tamtadadam. Wiem że macie to w dupie, bo komu by się chciało jeszcze w to grać, ale... Nowy epizod do Quake 2 odjebałem i jeśli ktoś już naprawdę nie ma co robić ze swoim spierdolonym życiem, może sobie sprawdzić, gdyż ten jest znacznie bardziej dopracowany i grywalny od poprzedniego (tym samym mniej frustrujący myślę). Anyway, dalej nie nauczyłem się robić cieni, więc wizualnie przypomina to trochę Wolfenstein3D :-). Fabuła pokrótce: Budzisz się najebany po imprezie i skapnąłeś się że kosmici, na czele których stoi zły jak sam skurwysyn, albo nawet Cthulhu gostek o ksywce Makron, opanowali Ziemię, po czym stwierdzasz że trzeba ich wszystkich zapierdolić.
Krótki opis misji.

MISJA 1: Przejebany Labirynt
Jak sama nazwa wskazuje. Trza przejść przez labirynt tak popierdolony, że sam się w nim gubię. Oczywiście nie jesteśmy w nim sami. Do tego trzeba dwa klucze znaleźć, aby drzwi się otwarły.

MISJA 2: Sen Kretyna
Prosta i przyjemna misja. Raczej bezproblemowo się przechodzi. Łazisz bo miasteczku i rozpierdalasz frajerów.

MISJA 3: Podziemia
Trochę abstrakcyjna rzecz, wzorowana mapką Tricks and Traps z Doom II. Poziom najeżony pułapkami, ale myślę że nie powinno być problemów z przejściem. Warto korzystać z help-info (F1).

MISJA 4: Narkotyczne Upodlenie
Trzeba na początku wziąć apteczkę, która jak się okazuje jest jakaś niedojebana. Mapa wisi w powietrzu, w dodatku nie ma tekstur, więc obraz będzie rozmazany. Jak ktoś cierpi na epilepsję, niech skończy grać na trzeciej misji.
Wskazówka: w miejscu gdzie znajduje się Parasite i Flyer'y, trzeba wskoczyć do poziomej rury, w której znajduje się antidotum, czy coś w ten chuj, a potem skoczyć do teleporterka. Sama mapka najeżona niedojebanymi pułapkami.

MISJA 5: Baza Zaopatrzeniowa
Od zajebania tu potworów, dodatkowo mapa chujowo skompresowana, przez co przycina, a w dodatku nie widać w niej broni i niektórych przedmiotów leżących na ziemi (unikać opcji load, bo gra się może wyciąć). Trzeba iść i nakurwiać, aż do samego końca. Warto zanotować że da się (a nawet trzeba) rozwalać szyby. By przejść przez ciasne okno, należy użyć skoku i kucnięcia.

MISJA 6: Urządzenia Wodno-Melioracyjne
Trzeba popierdalać kanałami z wodą i rozwalać potworki. Na końcu misji włazimy na platformę wiertniczą i rozpierdalamy dużego czołga. Potem trza się przeczołgać taką szparą do wyjścia.

MISJA 7: Fabryka Wódki
Trzeba postępować zgodnie z instrukcjami (F1). By wskoczyć na wysoką skrzynkę, warto skakając napieprzać pod nogi blasterkiem (większy odrzut). Reszta do rozjebania. Na końcu poziomu, po zapierdoleniu Makrona na rumaku, albo czymś co go imituje, należy ostrzelać ścianę przypominającą kokpit w jakimś Enterprise czy chuj wie czym. Wleźć do komputerka i się wyłączy gra, co oznacza że epizod ukończony. :-)


Zawartość folderu (oczywiście nie sam folder) ładujemy do Quake2/baseq2/maps. Włączamy Quake'a i po wciśnięciu tyldy wpisujemy: map labir.

W razie jakby coś nie działało, lub źle działało, to mnie informować.
Mapy wykonałem programem WorldCraft.

[DOWNLOAD@przeklej]

or

[DOWNLOAD@sendspace]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz